piątek, 5 kwietnia 2013

Sounds ^_^



Ostatnio pojawiła nam się nowa opcja! Mi się naprawdę bardzo podoba. Nie musisz już włączać muzyki teraz można słuchać bezpośrednio na TFM. Radzę nie włączać głośników na max. Ja nie mogę korzystać z tej opcji, ponieważ mam zepsute głośniki. Przyciski te wyświetlają się gdy wejdziemy w okno logowania Transformice. Później również, można skorzystać z tej opcji ;) Czy jest to przydatne? Nie sądzę, ale na pewno o wiele przyjemniej się gra, a przecież to oto tu chodzi. TFM rozwija się ciągle i widzimy jak to się dzieje. Jeszcze w 2011 roku, mieliśmy taki nudny sklep, nie mieliśmy polskiego serwera. Nie było to ciekawe. A teraz spójrzmy, jak TFM wraz z technologią się rozwija :) Cudownie jest na to patrzeć. Niestety nie powiem wam kiedy usłyszymy jakiś dźwięk, bo jak wspomniałam utrudnia mi to zepsuty głośnik. Moja koleżanka mówiła, że słychać jak weźmiemy ser i jak wejdziemy do norki. Czy to prawda, musicie sprawdzić sami. Teraz czas, abym pokazała wam informacje na ten temat od Sydoline:

"Hejka myszki!

Podczas eventu karnawałowego mieliście okazję posłuchać naszej nowiutkiej muzyki do panelu logowania! Z przyjemnością informujemy, że muzyka oraz dźwięki zostały wprowadzone do gry.

Możesz je wyciszyć jeśli chcesz! Wystarczy kliknąć na przycisk:



aby wyłączyć muzykę;



aby wyłączyć dźwięki;



aby wyłączyć dzwonek początku rundy."

Teraz już wiecie wszystko na ten temat :)

11 komentarzy:

  1. dzieki za pomoc

    OdpowiedzUsuń
  2. O fajnie teraz już wszystko wiadome :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz świetny Blog zazdroszczę Ci naprawdę :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Chce zalozyc bloga pomożesz mi Luńcia? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jakichś sprawach, jasne, ale musisz mieć najpierw konto Google+ :)

      Usuń
  5. A u mnie nie słychać dzwonka tego ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może masz wyłączony? Powinno wszystko słychać :)

      Usuń
  6. ta a u mnie nie ma muzyki w ogule zal

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie na każdej rundzie jest muzyka, bo gdy grałam u koleżanki w ogóle nie było muzyki, więc nie frasuj się :)

      Usuń